Verzend en retour beleid

Verwerkingstijd

Bestellingen worden in de meeste gevallen verwerkt en verzonden op de eerstvolgende woensdag na ontvangst van betaling.

Is de verwerkingstijd toch langer omwille van drukte of de grootte van je bestelling? Dan brengen we je hiervan zo snel mogelijk op de hoogte via e-mail.

Verzendkosten

Alle pakketjes worden verzonden als pakket via Bpost (verwerking via MyParcel-software). Bij elke bestelling ontvang je enkele dagen later een Track & Trace-code van Bpost per e-mail. Op die manier kan je steeds, vanaf het moment van verzending, de status van je pakket online opvolgen.

  • Verzend- & verpakkingskosten België: 4,80 euro
  • Verzend- & verpakkingskosten naar Nederland: 8,03 euro
  • GRATIS verzending vanaf 50 euro


Wil je graag je bestelling laten verzenden naar een
ander land? Neem dan even contact met ons op via info@majorelles.be.

Pakket niet ontvangen?

Vermeld je Track&Trace status dat het pakket is afgeleverd, maar je hebt het niet ontvangen? Vraag dan zeker even aan de buren of zij niets hebben ontvangen voor je. In geval van problemen neem je best contact op met de klantendienst van Bpost via volgende url: www.bpost.be/een-probleem-signaleren. Je mag ons steeds verwittigen via info@majorelles.ne, zodat we je case in de mate van het mogelijke mee kunnen opvolgen.

Afhalen

Bestellingen kunnen elke zaterdag van 10 tot 16 uur afgehaald worden.

Afhaaladres voor bestellingen: Haanhoutstraat 103, 9080 Lochristi.

Retour

Producten die bestaan uit een plant (bijvoorbeeld plant-pot-combinatie) kunnen niet geretourneerd worden. Dit is omdat de producten binnen de wettelijke bedenktermijn van 14 dagen kunnen bederven, wat het geval is voor planten.

Al onze planten worden zowel door de kweker als door ons voor verzending visueel gecontroleerd op kwaliteit. De planten en bijbehorende potten worden in een professionele beschermende verpakking verzonden.

Wanneer toch blijkt dat één van de onderdelen van je bestelling beschadigd is (bijvoorbeeld de plant beschadigd of de pot gebarsten), neem dan contact op met ons via info@majorelles.be zodat we samen tot een gepaste oplossing kunnen komen. Voor een vlotte verwerking vragen we je een foto van het beschadigde product mee te sturen.

We adviseren om na ontvangst van de bestelling de planten zo snel mogelijk uit de doos en verpakking te halen!

Retouradres:

Majorelles
Haanhoutstraat 103
9080 Lochristi
België

Garantie

Bekijk hiervoor onze Algemene voorwaarden, punt 11 “Garantie en conformiteit”.

Klachten

Heb je een klacht over onze producten of onze service? Laat het ons weten via info@majorelles.be en wij doen ons best om samen met jou tot een oplossing te komen.

Ben je nadien niet tevreden met de geboden oplossing, dan heb je als consument in de EU ook de mogelijkheid om je klacht te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Blijf op de hoogte van ons aanbod